שאלות ותשובות על הויזה לארה"ב ועל התהליך:

  • מהי ויזה לארה"ב?

ויזה לארה"ב הינה אשרת כניסה אותה מנפיקה שגרירות ארצות הברית המקנה לבעל הויזה את הזכות להיכנס באופן חוקי לתוך ארצות הברית. האשרה מונפקת בישראל על ידי שגרירות ארצות הברית בתל אביב (או על ידי הקונסוליה האמריקאית בירושלים, במקרים מיוחדים).

עם הגיעכם לשערי ארצות הברית, תאלצו לעבור תחילה דרך מעבר ביקורת הדרכונים, שם יקבע נציג מחלקת ההגירה האמריקאית האם בעל אשרת הכניסה רשאי להיכנס לתוך המדינה, וכן לקצוב את זמן השהות של בעל האשרה.

  •  מי צריך ויזה לארה"ב?

כל אזרחי מדינת ישראל, ללא קשר לגילם, נדרשים להחזיק בויזה תקפה על מנת להיכנס לארה”ב.

  •  אילו ויזות קיימות ומהי הויזה המתאימה לי?

ישנם סוגים שונים של ויזות לארה"ב כשהשכיחות ביניהם הן: ויזת תייר לארה"ב, ויזת סטודנט (למעוניינים ללמוד באחד המוסדות האקדמאים בארה"ב) וויזה למטרת עסקים. רוב אזרחי ישראל מקבלים ויזת תיירות לארה"ב מסוג B1/B2.

  • האם כולם חייבים להגיע אישית לראיון בשגרירות?

רובם הגדול של מבקשי הויזה לארה"ב נדרשים להגיע אישית לשגרירות האמריקאית בתל אביב לצורך תהליך הבקשה הכולל ראיון קצר עם נציג השגרירות.

עם זאת, אזרחים ישראלים בני למעלה מ-80 או מתחת ל-14 אינם נדרשים להגיע אישית לראיון בשגרירות. ילדים מעל גיל 14 (ומתחת ל-18) יגיעו עם הורה מלווה לראיון בשגרירות.

באם בקשת הויזה היא עבור מבקשים בני למעלה מ-80 או מתחת ל-14 – לחצו כאן.

  •  מתי כדאי להגיש בקשה לויזה לארה"ב?

זמן ההמתנה שבין מועד הכנת הטפסים וקביעת הראיון לבין המועד בפועל בו עליכם להגיע לראיון בשגרירות משתנה ותלוי מאד בעונות השנה, חופשות וחגים (ישראלים ואמריקאים). עקב כך תתכן תקופת המתנה מסוימת בהתאם לזמינות הראיונות ולעומס בשגרירות ארה"ב בתל אביב. המלצתנו היא להתחיל בהליך הוצאת ויזה לארה"ב לפחות חודשיים לפני התאריך בו אתם רוצים לבקר בארה"ב.

בנוסף יש לזכור שיעברו כעשרה ימים מהיום בו אושרה זכאותכם לויזה לארה"ב בשגרירות ועד לקבלת הדרכון נושא הויזה חזרה לביתכם.

  • הויזה לארה"ב בדרכון שלי "נגמרה" או עומדת "להיגמר" בקרוב – מה עושים?‪

כדי לחדש ויזה עליך לפעול בהתאם לאותן הנחיות החלות על מי שמגיש בקשה לויזה חדשה.

 רוצים להתחיל? צריכים ויזה עכשיו?

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר ממש ממש מהר..

  • מה אני עושה אם נפגמה הויזה שלי או נגנב/אבד לי הדרכון ובו הויזה לארה"ב?

עליך להגיש בקשה לויזה חדשה.

בנוסף לכל המסמכים הנדרשים ולתשלום האגרה, יש להביא לראיון גם:

• דרכונים קודמים (ישראלים ואחרים) שיש בהם ויזה אמריקאית, בתוקף או שלא בתוקף.

• רשימת כניסות ויציאות ממשרד הפנים.

• דוח משטרתי חתום, עם תאריך, עבור הדרכונים שאבדו/נגנבו, אם ניתן.

  • יש לי ויזה לכל החיים (Indefinite) – האם אני יכול/ה להיכנס לארה"ב?

לא! משרד החוץ האמריקאי אינו מאשר עוד ויזה "לכל החיים". התוקף המקסימלי של ויזה לארה"ב הינו 10 שנים. אם ברשותך ויזה לכל החיים – יש להגיש בקשה חדשה לויזה לארה"ב.

  •  טוב, אני רוצה להגיש בקשה לויזת תייר לארה"ב – כמה זה עולה?

עלות אגרת הבקשה לויזת תייר לארה"ב כיום הינה $160, אותה ניתן לשלם בכרטיס אשראי

(ויזה או מסטרקארד בלבד) או במזומן בבנק הדואר (יש לתאם איתנו במקרה זה).

אגרה זו משולמת במלואה לקונסוליה האמריקאית בישראל וכוללת גם את משלוח הדרכון חזרה עם שליח של חברת UPS לביתכם (או לכתובת אחרת שציינתם). בנוסף לאגרה זו אנו ב-USAVISA גובים דמי טיפול עבור השירות הכוללים: מילוי הטפסים עבורכם (באנגלית ובאתר האמריקאי), קביעת ראיון בשגרירות עבורכם במועד המתאים לכם (בהתאם לזמינות השגרירות) והדרכה והכנה אישית ומקצועית ביותר לקראת הראיון בשגרירות כדי לתת לכם את השקט והביטחון לעבור בהצלחה את הראיון ולקבל את הויזה שלכם לארה"ב!! בנוסף כמובן מעקב ואישור שקיבלתם חזרה את הדרכון עם הויזה החדשה שלכם לארה"ב! עלות דמי הטיפול עבור שירותינו הינה 250 ש"ח לבקשה בטיפול רגיל (יש הנחה למשפחות), אותם ניתן לשלם בדרך הנוחה לכם. מעבר לכך אין כל עלות נוספת!

אנו מאחלים הצלחה רבה לכל לקוחותינו!!! להתחלת התהליך להוצאת הויזה לארה"ב לחצו כאן.

  •  קיבלתי ויזה ל-10 שנים! כמה זמן מותר לי לשהות בארה"ב?

תוקף הויזה אינו קשור כלל למשך השהייה בארה"ב אלא הוא התאריך האחרון בו הינך רשאי להכנס לארה"ב. משך השהייה שלך ייקבע ע"י נציג ההגירה בכניסה לארה"ב. לרוב תאושר לך שהייה של עד 6 חודשים. אם ברשותך ויזת לימודים או עבודה, נציג ההגירה יאשר את שהייתך עבור "משך תקופת הסטטוס שלך" – (Duration of Status) – כלומר עד שתסיים את לימודיך, או עד שתסיים את עבודתך בחברה.

  • הדרכון שלי שבו הויזה לארה"ב פג תוקף – מה אני עושה?

אם יש לך ויזה אמריקאית תקפה בדרכון שפג תוקפו, יש לשמור את הדרכון שבו הויזה התקפה לארה"ב ולהציגו בנקודת הכניסה יחד עם הדרכון החדש שבתוקף. בשני הדרכונים חייבת להופיע אותה אזרחות, ושם בעל הדרכון חייב להיות זהה בשניהם.

לפרטים על חידוש והוצאת דרכונים באתר רשות האוכלוסין וההגירה – לחצו כאן.

 

  • תוכניותי השתנו ומועד הראיון שנקבע לי אינו מתאים לי כבר – האם ניתן לקבוע מועד חדש?

ניתן לקבוע מועד חדש לראיון עד 72 שעות לפני המועד שנקבע לכם. אין הגבלה על מספר השינויים כל עוד הבקשה לשינוי תתקבל אצלינו במועד אשר מאפשר קביעת מועד ראיון חדש ובהתאם לשעות הפעילות. עם זאת, אנו נאלץ לגבות סכום של 49 ש"ח עבור כל שינוי מעבר לשינוי ראשון. (לשינויי מועד ראיון – לחצו כאן)

  • האם ניתן להזמין ראיון דחוף?

על מנת לקבוע ראיון חירום יש ליצור עמנו קשר באופן מיידי. יש לציין כי שגרירות ארה"ב בתל אביב מזרזת מספר מוגבל של תורים לראיון ומסיבות מסוימות מאוד. בכל מקרה על מנת להגיש בקשה לראיון חירום יש להעביר אלינו את כל המידע המדויק והנדרש באופן מיידי ואנו נעשה כל שביכולתנו לקבוע לך ראיון חירום.

  • האם ניתן לקבל החזר כספי עבור דמי האגרה והטיפול במקרה של סירוב הבקשה שלי או במקרה אחר?

דמי האגרה אינם ניתנים להחזרה. האגרה תקפה עבור האדם ששמו מופיע בקבלה בלבד ואינה ניתנת להעברה לאדם אחר. האגרה תקפה למשך שנה מיום הרכישה. דמי הטיפול בסך 50% יוחזרו באם התקבלה בקשת ביטול חתומה בפקס ע"י המשלם (להלן מזמין השרות) וזאת בתוך 24 שעות מרגע התשלום בפועל. על הבקשה יש לציין את כל הפרטים האישיים הנחוצים לנו כדי לטפל בבקשת הביטול. לאחר פרק זמן זה לא ינתן החזר עבור דמי הטיפול.

  •  יש לי דרכון זר, האם אני צריך ויזה לארה"ב?

אם יש לך דרכון של מדינה אחרת, ייתכן שאינך צריך ויזה לצורך ביקור קצר למטרת תיירות או עסקים בארצות הברית – לבדיקה לחצו כאן.

  • יש לכם שאלות נוספות?

פנו אלינו ונשמח לעמוד לשירותכם ולענות על כל שאלה. ליצירת קשר לחצו כאן.

השאלות החשובות ביותר לכולם יפורסמו עם תשובותיהן פה בעמוד שאלות ותשובות.

לחזור למעלה

ויזה לארה"ב

USA VISA – איתכם כל הדרך לאמריקה