USA VISA

שירות אונליין להוצאת ויזה לארה"ב

ויזה לתושבי ירושלים והסביבה

שגרירות ארה''ב ירושלים להוצאת ויזה

אם אתם תושבי ירושלים והסביבה ואתם מעוניינים בקבלת ויזה לארצות הברית מהיום לא תהיו חייבים לנסוע לפגישה בשגרירות ארה"ב בתל אביב, כעת תוכלו לקבוע פגישה עם קונסול גם בשגרירות ירושלים. זאת בזכות החלטת הנשיא האמריקאי דונלד טראמפ אשר החליט להוסיף לשגרירות בתל אביב גם נציגות קונסולרית בירושלים הבירה.

אז אם אתם תושבי ירושלים או סביבתה ואתם מעוניינים להתחיל תהליך של הוצאת ויזה ואינכם מעוניינים לנסוע עד לתל אביב, תתחילו מיד בשלבים הבאים לקביעת פגישה בירושלים:

בתור התחלה תידרשו למלא טופס שאלון פרטים אישיים מפורט וארוך ובו שאלות על כל היסטוריית החיים שלכם, ועל השאלון תצטרכו לענות אך ורק בשפה האנגלית (למי שמעוניין, תוכלו למצוא את הטופס המלא מתורגם כולו לעברית באתר להוצאת ויזה שלנו

כעת, תצטרכו להשיג את כל המסמכים שתידרשו להציג בזמן פגישתכם בשגרירות, והם:
דרכון עדכני (אם יש לכם ויזה קודמת אז תצטרכו להביא גם אותה), ו2 תמונות פספורט בגודל 5X5 (חשוב מאוד שהתמונות יעמדו בסטנדרטים האמריקאים – לפרטים נוספים על תמונת פספורט ניתן להיכנס לאתר  USAVISA.CO.IL לכתבה "דגשים לתמונת פספורט").
בנוסף, תצטרכו להשיג מסמכים שמראים שאין בכוונתכם לעזוב את מדינת ישראל ולהגר אל ארה"ב- מסמכים אלו הם לדוג' חוזה שכירות מעודכן, חוזה משכנתא עדכני, אישור על שירות פעיל בצבא או בקבע וכדומה..

לאחר שהשגתם את כל האישורים והמסמכים החשובים, אפשר לקבוע פגישה עם קונסול בשגרירות ירושלים.
אז איך נתחיל?
על מנת לקבוע פגישה קודם נשלם את האגרה לשגרירות על סך 160 דולרים, ברגע שתשולם האגרה מיד נקבע לכם תור לראיון בשגרירות.
לאחר שקבענו את הפגישה לפי בקשתכם האישית ולפי נוחותכם תקבלו 2 אישורים שבלעדיהם לא תוכלו להיכנס לפגישה המיוחלת.
הראשון הוא מסמך שמאשר שיש לכם פגישה בשגרירות שאותו תצטרכו להציג בכניסה לשגרירות. מיד לאחר מכן תקבלו אישור על כך ששילמתם את אגרת הויזה, אם לא תציגו את הקבלה לא תוכלו לקבל ויזה.

ועכשיו אתם מוכנים, יש לכם תאריך לפגישה, ויש לכם את כל המסמכים הנדרשים לשם כך, וכל זאת בקלות, ובמהירות.

שגרירות ארה''ב ירושלים להוצאת ויזה

במידה ואתם עומדים בקריטריונים האלו ואתם מעוניינים להוציא ויזה לארה"ב תוכלו למלא את הטפסים לויזה לארה"ב בשפה העברית ובאופן מקוון באתר שלנו.

במייל
SUPPORT@USAVISA.CO.IL

שתפו מאמר זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

שלחו לנו הודעה

כתבות נוספות

שמירת חפצים מול שגרירות ארצות הברית

שמירת חפצים מול השגרירות

ישראלים רבים בוחרים בארה"ב כיעד לחופשה הבאה שלהם, זאת מכיוון שארה"ב היא אחת המעצמות היפות בעולם, בה תוכלו לראות נופים מדהימים וטבע מרהיב שלא ניתן

דרכון אמריקאי

דרכון אמריקאי לאזרחים אמריקאים

עליכם למלא את הטפסים הבאים מבלי לחתום בהם : * טופס בקשה לתעודת לידה קונסולרית מחוץ לארה"ב והוא טופס DS2029. * טופס בקשה לדרכון והוא טופס

שתפו מאמר זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

שלחו לנו הודעה

דילוג לתוכן