USA VISA

שירות אונליין להוצאת ויזה לארה"ב

תהליך הוצאת ויזה

ויזה לארצות הברית

הטיול לארה"ב הוא חלום של כמעט כל ישראלי, אבל בשביל להגשים חלום שכזה יש צורך להוציא בקשה לויזה אמריקאית .
התהליך כולל מספר שלבים, בהם מילוי טפסים, השגת טפסים מתאימים וריאיון בשגרירות ארה"ב.

הוצאת ויזה בשגרירות ארצות הברית

אז שנתחיל את תהליך הוצאת הויזה?

השלב הראשון בהוצאת ויזה הוא מילוי טופס  DS160 שהוא שאלון פרטיים אישיים מקיף בעל 14 עמודים (בערך 250 שאלות) שהם כולם מלאים בשאלות על היסטוריית חייכם. את השאלון הזה ממלאים באתר אמריקאי בשפה האנגלית.. למי שמעוניין להקל קצת על חייו אצלנו באתר תוכלו למצוא את הטופס המלא מתורגם כולו לעברית.
שימו לב שכל טעות קטנה בטופס הזה תביא לסירוב לבקשת הויזה שלכם, עליכם להיות מדויקים מאוד במענה בשאלון.

השלב השני הוא להשיג את כל הטפסים שמתאימים ודרושים ליום הריאיון.

הטפסים האלו הם –

* טופס אישור הפרטים אישיים שמילאתם DS160

* דרכון עדכני ובתוקף לפחות לשנה הקרובה.

* 2 תמונות פספורט בגודל 5X5 (לפרטים נוספים על איך להצטלם יש להיכנס לכתבה "דגשים לתמונת פספורט לויזה")

* אם ברשותכם ויזה קודמת, מומלץ מאוד שתביאו אותה גם כן, ביחד עם הדרכון הקודם.

איזה מסמכים נוספים תצטרכו להביא על מנת להוציא ויזה?

בנוסף למסמכים האלו, תידרשו להביא מספר מסמכים שייגרמו לקונסול בפגישה שלכם להבין שאין בכוונתכם לטוס לארה"ב על מנת לעבוד או להגר לשם.
הקונסול רוצה לראות שיש לכם סיבה מספיק טובה לרצות לחזור לארץ, אחרת לא תקבלו ויזה.
מסמכים שמתאימים לזה הם מסכים כמו הסכם שכר דירה, חוזה משכנתא, אישור מהצבא על שירות או סדיר, או בקבע, משכורת גבוה ועוד..
בנוסף אם אתם נשואים וטסים לבד ומשאירים את הבן/בת זוג או ילדים מאחור, מומלץ שתציינו זאת ביום הריאיון, יכול מאוד להיות שזה יעזור לכם בהוצאת הויזה.

 

השלב הבא הוא תשלום אגרת הויזה על סך 160 דולרים. אם לא תשלמו את האגרה, לא תוכלו להתקדם בתהליך, האגרה היא חלק מאוד חשוב בקביעת ריאיון בשגרירות.
את האגרה ניתן לשלם ב2 דרכים- במזומן בבנק הדואר, או בתשלום אחד באשראי באתר השגרירות.
את הקבלה תידרשו גם כן להביא מודפסת ליום הריאיון.

מיד לאחר תשלום האגרה יהיה עליכם לקבוע מועד לריאיון עם קונסול בשגרירות.
הדבר הראשון בשלב זה הוא לבחור באיזו שגרירות תרצו לעבור את הריאיון – תל אביב או ירושלים.
מיד לאחר שבחרתם, תוכלו לבחור תאריך ושעה המתאימים עבורכם כמה שיותר- שימו לב שלרוב התאריכים לפגישות הם מאוד רחוקים ולכן תצטרכו להיות סבלניים בתהליך זה.

ברגע שסיימתם לקבוע את הפגישה תצטרכו להדפיס את המסך שמאשר שיש לכם פגישה בשגרירות.
זה מסמך מאוד מאוד חשוב, בלעדיו לא תוכלו להיכנס לשגרירות.

שימו לב – ליום הריאיון מומלץ להתאזר בסבלנות רבה כי המון אנשים יגיעו לשם אתכם, ועד שתיכנסו לראיון אתם עלולים לחכות זמן רב.

לאחר שעברתם את הריאיון והשארתם את הדרכון בשגרירות.
תקבלו אותו בדואר שליחים של דואר ישראל, הוא יגיע אליכם עד הבית עם או בלי ויזה תוך 10 ימי עסקים

 

שתפו מאמר זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

שלחו לנו הודעה

כתבות נוספות

שמירת חפצים מול שגרירות ארצות הברית

שמירת חפצים מול השגרירות

ישראלים רבים בוחרים בארה"ב כיעד לחופשה הבאה שלהם, זאת מכיוון שארה"ב היא אחת המעצמות היפות בעולם, בה תוכלו לראות נופים מדהימים וטבע מרהיב שלא ניתן

דרכון אמריקאי

דרכון אמריקאי לאזרחים אמריקאים

עליכם למלא את הטפסים הבאים מבלי לחתום בהם : * טופס בקשה לתעודת לידה קונסולרית מחוץ לארה"ב והוא טופס DS2029. * טופס בקשה לדרכון והוא טופס

שתפו מאמר זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

שלחו לנו הודעה

דילוג לתוכן